TESZT | Beauty BigBang hópelyhes transzferfólia

A legutóbbi Beauty BigBang tesztcsomagomba a három nyomdalemez mellett két csomag hópelyhes transzferfólia is lapult, amit most nektek is szeretnék megmutatni.


A fólia 4 cm széles, és 120 cm hosszú, ráadásul egy csomagban kettőt is kapunk, így garantáltan nem fog elfogyni egy ideig. A fólia alapja holografikus fekete, amin ezüst holografikus hópelyhek vannak. Érdemes sötét alapra tenni, ha nem akarunk foltos végeredményt kapni. Használata egyszerű, többféle anyaggal is fel lehet applikálni a körmeinkre. Fóliaragasztóval, fóliazselével, vagy fólia lakkzselével vihetjük fel a körmeinkre, de a sima körömlakkba is beleragaszthatjuk, csak annál már kicsit macerásabb kivárni a megfelelő időt. Én most fóliazselét használtam, amit fél percig köttettem LED lámpában, majd erre nyomkodtam rá a fóliát. Néhol picit hiányos lett a minta, de összességében nekem tetszik, bár kár, hogy felvíve a körömre az alapban eltűntek a holografikus színek.
 INNEN tudjátok beszerezni. :)





Rendelésnél használjátok a kódomat:
 (A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése