NAIL ART | GlamNailsChallenge augusztus

Tudom, hogy eléggé el vagyok tűnve az utóbbi időben, de Instagramon ennek ellenére eléggé aktív vagyok, így bele mertem vágni a Glam Nails Challenge augusztusi fordulójába is, ahol két kis csúszással ugyan, de sikerült mindegyik témára alkotnom, amiket most össze is szedtem nektek egy bejegyzésbe. Tényleg igyekszem visszarázódni, hiszen nagyon sok minden vár arra, hogy megmutassam nektek őket, ráadásul vasárnap ünnepelte a blog az 5. szülinapját, így hamarosan meglepivel is készülök nektek. ;)



A cápa témára mindenképpen szabad kézzel szerettem volna festeni, de miután megláttam az egyik lemezen ezt a cápás, rájás mintát inkább rá esett a választásom. Alapnak középkék lakkot kentem, amire tripla nyomdázás jött. Elsőként fehér és világoskék lakkokkal a hullámokat nyomdáztam, utána jött a cápás minta.



 A citrom témára egy éppen csak megúszós manit sikerült kreálnom narancsokkal. :D Régóta tervben volt már, sőt a stamping decal is el volt hozzá készítve, így végül ehhez a kihíváshoz használtam fel a "hozzávalókat".



A tengerpart témával kicsit bajban voltam, hiszen minden évben van legalább 1-2 mani, aminek ez az alapja, így ötletem sem volt. Végül holografikus nude és kék színeket vittem fel a körmeimre színátmenetbe, amit néhány kagylós dísszel próbáltam feldobni.



 Egyik nagy kedvencem a mostani fordulóban a flamingós mani volt, amit szintén pár perc alatt találtam ki és alkottam meg. A mutató és a gyűrűsujjam fehér alapot kapott, amire zöld színnel nyomdáztam, a gyűrűs és a középső ujjamra pedig smooshy technikával három féle rózsaszín árnyalat került, majd feketével nyomdáztam rá a flamingókat.



A másik nagy kedvencem a kagylós körmöm volt, amit már alig vártam, hogy elkészítsek és alig akartam lemosni magamról. Barna és rózsaszín árnyalatokkal dolgoztam, a középső ujjamra megpróbáltam egy kagyló mintáját festeni, a gyűrűsujjamra pedig kagylós díszeket és szegecseket rakosgattam. Ez a megoldás annyira megtetszett, hogy azóta már még egyszer el is készítettem. :)




 A naplemente témára szintén egy megúszós mani készült színátmenettel és pálmafákkal. Mivel nem volt kedvem mindegyik ujjamra festegetni, ezért a nagyujjam, a mutató és a kisujjamon homoklakkokkal készítettem el az átmeneteket.



 A vissza az iskolába témán sem gondolkodtam túl sokat, rögtön tudtam is, hogy mit szeretnék viszont látni a körmeimen. Bár szerencsére én már kinőttem a sulis korszakból, mégis szerettem elkészíteni. Alapnak egy vonalas füzet lapjait próbáltam a körmeimen visszaadni, amire mindenféle firkás mintát nyomdáztam.



 A mozaikon sokat gondolkoztam, mindenképp valami egyedit szerettem volna alkotni. Végül a Moyra Homeland lemezén megpillantottam ezt a mintát, amiből stamping decal készült, amiket egy fehér alapra applikáltam fel.



 A retro témához rögtön beugrottak a kockás, karikás nyomdamintáim, így nem is volt kérdés mit választok. Ezután már csak az alapot kellett kitalálnom, amit végül neon színekkel és smooshy tecnikával oldottam meg. :)


Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. De gyönyörűek!! Látszik, hogy profi vagy!! Nekem a Moyra lemezes mozaik a kedvencem, de a tengerpartos is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés