LAKKTESZT | Moyra fólia nyomdalakk

Már hetek, talán hónapok óta megjelent a Moyra a világszenzációnak ( :D :D :D) számító fólia nyomdalakkukkal, amit transzferfóliákhoz és krómporokhoz és pigmentporokhoz találtak ki. Hetek óta áll már a fiókomba, többször próbálkoztam már vele, de bevallom őszintén vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban...


Az üvegük a sima Moyrás nyomdalakkokhoz hasonló, annyi eltéréssel, hogy teljesen fekete. Számomra kevésbé pigmentáltak, mint a hagyományos társaik, hiába rázom fel az üveget használat előtt. Fekete, fehér és ezüst színben kaphatóak. Lassabban száradnak, így bőven van időnk a fóliát, vagy a port rányomkodni. Nekem a fekete és a fehér van meg, az ezüst szerintem teljesen felesleges, főleg mivel fóliával vagy porral fedjük, ha meg ezüst nyomdát akarunk, érdemes a rendes nyomdalakkot megvenni belőle.
Már hetek óta hozzám kerültek egyébként, így bőven van már velük tapasztalatom. Bevallom őszintén, a fehér nekem egyáltalán nem jött be, az csak véletlenül került amúgy is hozzám, de számomra használhatatlan, nem is sikerült még semmi érdemlegeset alkotnom vele.
Amit inkább ajánlok, az a fekete, én csak azt használom.

Használata rendkívül egyszerű, én géllakk és sima körömlakk alapon is használtam már, viszont a sima lakknál meg kell várni a teljes száradást, mert ha nem várunk vele, a fólia az alapra is könnyen ráragadhat. Elvileg a nyomdázás után max 40 másodpercet várni kell, mielőtt felvisszük rá a transzferfóliát, viszont én akármennyit vártam vele, nem akart ráragadni, így első próbálkozásaim kudarcba is fulladtak. Végül megpróbáltam a nyomdázás után rögtön feltenni rá a fóliát, így már  sikerült, de az eredmény eléggé foltos maradt, hiába nyomkodtam mindenhova oda a fóliát, volt ahol nem tapadt rendesen oda. Többféle transzferfóliával is próbálkoztam (Moyra, Perfects Nails, Moonbasa Nails) de mindenhol ugyan ez volt a problémám. A lenti képeken sikerült aránylag szépen felvinnem, de azért a kis és a nagy ujjamon látszik, hogy foltos...





Mint azt említettem már a bevezetésben is, króm és pigmentporokkal is működnek a lakkok, mivel nekem a fóliázás nem igazán jött be, ezért inkább előszeretettel veszem elő a króm poraimat és használom azzal. Szintén próbáltam már géllakk és sima körömlakk alapon is, most az utóbbin láthatjátok. A nyomdázás után egy applikátor felvittem a porokat a körmeimre, először csak rászórtam, majd szépen belemasszíroztam a port a mintába. Born Prettys porokat használtam, amikről lesz még majd részletesebb bejegyzés is.





Az első tapasztalataim tehát nem egészen mesések a termékkel kapcsolatosan, eléggé macerás, így a türelmetleneknek nem ajánlom. Ha igénylitek készítek majd videót is a használatáról. :)

Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Hasonló tapasztalatokkal rendelkezem én is, nálam is már hónapok óta ücsörögnek a bejegyzéses mappácskámba. Még futok velük néhány kört, mielőtt én is megírnám a véleményemet. A krómporos manikűröd visont nagyon tetszik, instán is megcsodáltam már.

    VálaszTörlés