Moyra éves körömkihívás | 2. forduló - anyák napja

Elérkeztünk a Moyra éves körömkihívásának 2. fordulójához, aminek a témája alkalomhoz illően az anyák napja. Sokáig úgy volt, hogy erre a fordulóra nem készülök manikűrrel, végül az utolsó pillanatban meggondoltam magam. Sajnos ismét nem sikerült bekerülnöm a legjobb 10 helyezett közé, de a következő témára már én is építek magamnak M-es műkörmöket, amiket akril virággal díszítek, mert úgy tűnik csak akkor lenne esélyem..... :D


A körmömet kb egy nap alatt álmodtam meg, gyorsan összedobtam, egész jól sikerült szerintem. Alapnak négyféle árnyalatú rózsaszín lakkot használtam, amiket márványos technikával kevertem össze. Erre az alapra fehérrel rózsákat nyomdáztam, majd feketével még egy-egy kisebb motívum került a körmeimre az ünneppel kapcsolatosan. A gyűrűsujjamat akrillal rajzoltam, a többi mind nyomdával készült.






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Hordani ez nekem már sok lenne, de blogra nagyon jó!! Hát igen, ez a verseny a technikákról szól, nem a hordhatóságról.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszett. :) Énteljesen elfeledkeztem a versenyről, pedig április elején még eszembe volt, hogy kéne alkotni, aztán elmaradt. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett. :) Hát ezen a bevezető szövegen szakadtam... :D "a következő témára már én is építek magamnak M-es műkörmöket, amiket akril virággal díszítek"

    VálaszTörlés