TESZT | Born Pretty nyomdalemez - BP-91 Coffee Time

Pár hete újabb tesztcsomagocskát kaptam kézhez a Born Pretty Store-tól, ami tele volt nyomdalemezekkel, de más dolgok is lapultak ám benne. Elsőként ezt a kávés témájú lemezt hoztam nektek.


Nem tudom miért, de valami oknál fogva nagyon szeretem a sütis, kávés, kajás témájú lemezeket, annak ellenére hogy elég kevésszer veszem elő őket, néha megkívánom a körmeimre is az ételeket. :D
A lemez a kis kör alakú családot gyarapítja, mint már említettem kávés témájú és muffinok is találhatóak rajta. A közepére egy teli minta került, a többi kisebb és került rá írásos mintázat is. Kisebb és nagyobb körmökön is jól mutatnak. Stamping decal technikához is jól alkalmazható. A minősége a szokásos Born Pretty. INNEN tudjátok megrendelni.


 A manikűröm alapjaként egy dry marble mintázat került, amit nude és három árnyalatú barna színből készítettem el. Picit nekem inkább a csokira hajaz, mint a kávéra, de amúgy meg nagyon tetszett már önmagában is. :D Erre jöttek a nyomdaminták fehérrel. :)







(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Ez a lemez nekem is megvan (duplán is^^). Még nem próbáltam, pedig hetek óta tervezem vele a manikűrt. Legutóbb mire lett volna időm, jött a ManiCute, aztán most a húsvét... de remélem májusban tényleg el tudom már készíteni vele az első manikűrt. :D
    A tesztmani is szép lett, nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés