SZEMÉLYES | munkáim VII.

Kicsit elmaradtam ezzel a bejegyzéssorozattal is, még utoljára januárban hoztam nektek a munkáimból egy kis válogatást, azóta pedig összegyűlt már számtalan kép. Nem szerettem volna egy bejegyzésbe belerakni az egészet, ezért két részre szedtem, ma láthatjátok az egyik felét, jövőhét vasárnap pedig hozom a másikat. :)


Még valamikor valentin nap környékén készültek ezek a szivecskés alkotások, 
mert hát mikor máskor. :)

 A pöttyös körmök a tavasz divatjai, nem véletlenül kéri őket most mindenki. :)

 Néha azért a nyomdalemezeket is előkapom, de mostanában legtöbbször 
szabad kézzel szeretek festeni.

 4 hetes lenövéssel is minden a helyén. :)



Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Csinosak, nekem az utolsó négyesből az egyszerű bal felső tetszik. Szép mindegyik, de hetekig ugyanazt viselni nekem kicsit sok lenne, hogy nem a hangulatomhoz/ruhámhoz igazítom a körmeimet.

    VálaszTörlés