NOTD | nyuszis

Nem is múlhatna el a húsvét sem hozzá való körömdíszítés nélkül. Bár sokáig vacilláltam, hogy legyen-e ünnepi körmöm, vagy sem, végül gyorsan összedobtam egyet, pedig nagyon szerettem az előtte való manimat is. :)


Ha tavasz, akkor a lágy, pasztell színek és a színátmenetek jutnak eszembe, így ezt használtam alapként is a körmömhöz. Az ombrehoz rózsaszín, lila, kék, zöld és sárga árnyalatokat válogattam össze. A pöttyös és a csíkos is nagyon divatos ilyenkor, ezért ezeket a mintákat is belekombináltam. A pöttyöket szabad kézzel, pontozó segítségével csináltam, a csíkokat pedig nyomdáztam Két körmömre pedig nyuszikákat rajzoltam, természetesen mindent fehérrel, így végeredményben egy visszafogott összhatást kaptam. Annak ellenére, hogy nem túl feltűnő, én nagyon szeretem. :)




Kellemes húsvéti ünnepeket minden kedves olvasómnak! Pihenjetek sokat! :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: