SZEMÉLYES | képek az életemből #59

Teljesen el is felejtkeztem már erről a bejegyzés sorozatról, illetve mindig csak halogattam a képek összeszedését. Tegnap megnéztem, hogy legutoljára októberben volt ilyen poszt, így ideje volt végre újra egy csokorba gyűjteni az elmúlt hónapok terméseit. :)

 Novemberben szinte majdnem mindent sikerült felvásárolnom, 
ami pingvines és az utamba került. Áhh kicsit se vagyok mániás... :D Névnapomra is sok pingvines dolgot kaptam, na meg egy óriás kaktuszt is. :D

 Szépen fejlődnek már a kaktuszaim és íme egy közelebbi kép 
az óriás kaktuszomról. Nővérem beszerezte nekem is a dm-es life bookot. 
A pingvines gumicukrot még Erdélyben vettem, kár, hogy itthon nem kapható. :/ És voltunk vasútmodell kiállításon is.

 Reggelek... Az idén beújítottam egy pár pingvines pizsamát és 
új bögréket is. :D
 Körmök, amik nem szerepeltek a blogon, kivétel a jobb alsót. 
A bal felső a karácsonyi manim volt, a másik kettőt pedig még 
talán novemberben készítettem.

 A munkámban is csak a pingvinek! :D
 
 Természetesen a körmös vásárlások sem maradtak el, a Naillandtől és a 
Born Pretty Storetól is rendeltem, az utóbbitól egy tesztcsomagot 
is kaptam. Kedvenceim ezek a színes bőrfeltolók, annyira szépek. *-*

 Évek óta szeretnék egy adventi naptárat, az idén meg is találtam 
a tökéleteset egy H&M-es személyében. Ígérem hamarosan tényleg 
hozok róla nektek bejegyzést.
Beiktattam egy Yankee Candle hault is, illetve kettőt, róluk már 
olvashattatok is a blogon.

 Valamilyen felindulásból megéheztem a gyümölcslevesre, tele mindenféle
 jóval és a mostani nagy kedvencem a tojáskrém, melyhez receptet
 Panni blogján találhattok. Ebben a hidegben valamiért mindig jól esik
 egy meleg tea, kipróbáltam a Lipton különleges ízeit. Karácsonyra 
sikerült lebetegednem, ezért csak és kizárólag teát ittam, 
mindenféle formában... :D

 Bár a hó nem nagyon akart esni, d ébredtünk néhány olyan 
reggelre, amikor fehérbe borult a táj... :)

 Egerben is jártam, ahol megcsodáltuk a Dobó tér 
csodás karácsonyi díszítését.

 Néhány karácsonyfás kép. Sajnos az idén dolgoztam 24.-én 
így nem tudtam részt venni a díszítésben. :(

 Pingvinek! Pingvinek mindenhol mindenemen! :D

 Debrecenben is jártunk, mégpedig a Főnix csarnokban 
Punnany Massif akusztikus koncerten. :)

Végül Liliről és Bobiról egy esti alvós lesifotó... :D

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése