Manikűrvadász XXX. Szülinapi forduló

Ma rendhagyó módon rendhagyó időpontban a Manikűrvadász újabb fordulójával jelentkezünk, hiszen Bella kezdeményezése ma "ünnepli" a 4. születésnapját. Mint azt már megszokhattátok, ilyenkor mindig különleges bejegyzésekkel készülünk, hiszen 1-1 külföldi bloggerina blogjáról vadászhatunk.


Az idén Christabellt kaptam, akinek eddig még nem ismertem a munkásságát, nem is értem, hogy miért. Gyorsan végig is néztem az elkészített manikűrjeit és megállapítottam, hogy nehezen fogok tudni dönteni. Elég sokat le is mentettem az inspirációs mappámba is. Végül szerettem volna valami téliesebbet, hiszen még csak január van. Jó mélyre le is ástam, találtam kettőt is, ami nagyon nagyon tetszett, de mivel már régóta szeretnék neon-hópelyhes manit csinálni, ezért aztán erre a körömre esett a választásom. Annyit változtattam rajta, hogy én nem fekete, hanem fehér alapra festettem élénk színekkel a hópelyheket. Jó volt végre szabad kézzel alkotni, sokszor a kényelmesebb utat választom a nyomdázás személyében.

Az eredeti manikűr:

Az én verzióm:





Remélem még soksok ilyen születésnapot megél ez a kihívás, hiszen mindig szeretek másoktól ellesett manikűröket alkotni! :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, vidám mani lett :)

    VálaszTörlés
  2. Neon tél! *.* Nagyon vad lett!

    VálaszTörlés
  3. Szépséges lett, nagyon tetszenek a neon színű pelyhek! :)

    VálaszTörlés
  4. brutál jó lett, kifejezetten imádom a kézzel festett a hópelyheidet! <3

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett, neked nagyon jól áll a neon :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyivel ütősebb fehér alapra készíteni ezeket a neon pelyheket! Nagyon látványos lett :)

    VálaszTörlés