TESZT | Moyra jégfólia

Ezer meg ezer éve vár már ez a bejegyzés megírásra, valamikor még nyár elején szereztem be a Moyra jégfóliáit, mikről utána teljesen el is felejtkeztem, viszont valamelyik nap a képek között kotorászva rájuk találtam. :D


A jégfólia már nem újdonság a körömdíszítésben, ha jól emlékszem valamikor év elején jött divatba és szerintem most a tél közeledtével ismét aktuális lehet. A Born Pretty Store tükör vagy jégfóliájáról már írtam nektek, most a Moyrás kerül terítékre.
Vékonyabb, mint a BPS-es, ezáltal nehezebb kis darabokra vágni, viszont a körömre jobban illeszkedik. A darabkák nagysága, formája csak a türelmünkön múlik. :D Kék és rózsaszín árnyalatokban rendeltem, a kék teljesen átlátszó, a rózsaszínnek a hátulja fehér, ezáltal szerintem nem is mutat olyan jól sötét színeken. A kék minden lakkra téve más arcát mutatja, világos színeken kékes-rózsaszínes, sötét színeken pedig zöldes-sárgás-barnás. Két réteg fedőt használtam a fixálásukhoz.
Őszintén megmondva még mindig vegyes érzéseim vannak irántuk, a kék tetszik, a rózsaszín kevésbé, így önmagukban nekem annyira nem, viszont láttam pár körömdíszítést, amihez jégfóliát használtak és nagyon tetszett a felhasználási módjuk... Majd megpróbálkozom velük, hátha.. :)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése