ManiCute | norvég minta

Kezdjük a hetet a következő ManiCute forduló témájával, ami nem más, mint a norvég minta. Már mindenhol ki vannak rakva a karácsonyi díszek, minden ünnepi hangulatba van díszítve, így szerintem a legjobbkor jött ez a téma. :)


Nagyon szeretem a norvég mintát bármilyen színben és formában és már alig vártam, hogy ilyen témájú körmöket alkothassak. Sokat gondolkoztam, hogy milyen árnyalatokat használjak fel hozzá, na és a minta is fejtörést okozott, hiszen legszívesebben az összes létező variációban megcsináltam volna. Végül a gyűrűsujjamra piros, a mutató- és a kisujjamra egy barnás, a középső- és a nagyujjamra pedig egy nude alapot kentem fel. Ezután azt kellett eldöntenem, hogy kézzel rajzoljam, vagy nyomdázzam a mintákat. Gyorsan végig is lapoztam a norvég mintás lemezeimet, ekkor döntöttem el, hogy én bizony nyomdázni fogok. A mintákat a MoYou Festive 04-es és 30-as lemezéről szedtem.Fehér lakkal, fekete színű nyomdázóval tettem fel a körmeimre és bár féltem tőle, de szerencsére mindenhol egyenesre sikeredtek. Egyébként nem szeretem a piros színt a körmeimen, de ebben a kombinációban kifejezettem tetszik az egész manikűr, már majdnem egy hete hordom és nagyon szeretem. :) Matt és fényes verzióban is raktam fel róla képeket, bár végül a fényes verzióra tettem le a voksom.










Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!! A bögre is pont illik hozzá ☺

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de szuper lett ❤ Nekem is van norvégmintás bögrém, mindig abból iszom a kedvenc almás-fahéjas teám 😉

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós lett. :3 Két éve csináltam én is hasonló koncepcióban norvég mintás manikűrt. :D Annyira jó ez a többszínű alap. :)

    VálaszTörlés