TESZT | Cikkcakk Nail Vinyls

Múlt héten kaptam egy pár ív nail vinylst a Whats Up Nails webáruháztól tesztelésre. Ezek a féle "ragasztók" szerintem az egyik legegyszerűbb és leggyorsabb díszítésmódjai a körmöknek, mindenkinek csak ajánlani tudom őket. :)



 Elsőként a zigzag, vagyis cikcakkos ívet próbáltam ki. Az íven 12 kisebb kocka van, mindegyik kockán 15 kis cikcakkos ragasztót találunk, ami mondhatni elég sok, biztosan jó sokára fog elfogyni. Egyébként három féle méretben rendelhető, közepes, nagy és extra nagy méretben, a közepesen, ami az enyém is 180 csík, a legnagyobbon pedig 300 csík található. A csíkok közepes vastagságúak, a webshopban található vékonyabb és vastagabb fajta is. Nagyon jól tapad, talán túl jól is, így érdemes kicsit a kézre tapogatni először, majd utána ragasztani a körömre, mert ahol én sem tapogattam a bőrömhöz és úgy raktam fel, utána amikor kentem a fedőt, az kicsit bubis lett. :/ Felragasztása egyszerű, szinte vonzza a köröm magához. Nem egy egyszerű manikűrt készítettem vele, én bizony megszenvedtem a cikcakkok felragasztásával, hiszen maximalista vagyok és mindegyik csíkot pont ugyan annyi távolságra szerettem volna felragasztani, ami többé kevésbé sikerült is. :D
INNEN tudjátok megrendelni, vagy pedig a Naillandnél is elérhetőek már. :)
Fehér alapot használtam, rá a ragasztókat, majd a közöttük lévő "űrt" neon színekkel töltöttem ki, így kaptam egy amolyan színátmenetes körmöt. :D









(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. A mani tetszik, de ehhez kellenek idegek, egyesével vannak a cakkok felragasztva?? Most nekem is cikkcakkos körmöm van, de nyomdázott.

    VálaszTörlés
  2. Szuper mani, de szerintem nekem se lenne türelmem ennyi ragasztgatni, max egy körmömre.

    VálaszTörlés
  3. Imádom, ilyet én is akarok. :D

    VálaszTörlés