LAKKTESZT | ILNP - Homecoming

Mindig is nagy áhítattal nézegettem az ILNP lakkokat, mióta viszont beszereztem az elsőt, menthetetlenül beleszerettem a márkába. Mikor megláttam, hogy Katy adventi nyereményjátékán én lettem a Homecoming nyertese, nagyon megörültem neki és már alig vártam, hogy a körmeimre kenhessem. Innen is nagyon szépen köszönöm Katy! <3 :)


Az üvegéről, az ecsetéről és a minőségéről már nem kezdek el áradozni, úgyis csak ugyanazokat tudom elmondani, mint a többi lakk esetében, meg amúgy is unjátok már. :D
Mostanában egyébként nagyon szeretem az erős, sötétebb színeket magamon, a hosszabb körmeimen jobban is állnak szerintem, meg ezek szerint már kinőttem a rózsaszín korszakból. :D
A Homecoming szépségnek lila színe van, méghozzá kékes lila, igazi őszi-téli árnyalat, megszórva egy kis holografikus csodával. Nem is értem, eddig miért utáltam ennyire a holografikus lakkokat? Ma már élek-halok értük. Két rétegben fed, közepesen gyorsan szárad. 








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Nekem pont a kékeslilasága miatt nem tetszik, emiatt nem vettem meg. A holos lakkokat viszont imádom! ILNP lakkom még csak egy van, a Paper Route, de kinéztem már párat, nem az lesz az utolsó :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás színe van és jól is áll! A sötét színek sok mindenhez illenek ;)

    VálaszTörlés
  3. Holografikus indigó, állati szép, tökéletes árnyalat és hatás, csak imádni lehet, nem csodálom, hogy belezúgtál! :)

    VálaszTörlés
  4. Homecoming az egyik kedvenc ILNP lakkom.Már csak a neve miatt is.Hát a listám ILNP terén hosszú,rövidebb lenne leiírni,azt ami annyira nem tetszik :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakk, jól is áll neked. :)

    VálaszTörlés
  6. Awww, elképesztően elvan találva ze a szín, nagyon izgalmas!!! Isteniek az ILNP lakok, ez lenne a kedvenc márkám, csak azok az árak... :S

    VálaszTörlés
  7. Tényleg csodásan áll Neked ez a szín *.* Az ILNP lakkok a legjobbak közé tartoznak, az biztos, én most épp a Diablo iránt érzek olthatatlan szerelmet :-)

    VálaszTörlés