LAKKTESZT | Colour Alike 517

Nem tudom mi van velem mostanában, de teljesen bele vagyok bolondulva a zöld és a kék árnyalatokba, na meg a holos lakkokba... :D Főleg a sötétebb színek tetszenek, amik feltűnőek. Mikor megláttam a Colour Alike karácsonyzöld holos lakkját, már rögtön tudtam, hogy a Nailland rendelésnél ő bizony jön hozzám. :D


A márka lakkjai számomra még ismeretlenek, vagyis kipróbálhatatlanok voltak, de sok jót olvastam már róluk. Üvegük hasonlít az Essence (nem a The Gel család vonalára...) lakkok üvegére. Ecsete pedig a megszokott hosszúkás, kör alakú. Az 517-es árnyalat a 2015-ös tavaszi Bright Holo kollekció egyik tagja, bár én kicsit sem érzem tavaszinak. :D Nekem teljesen "karácsonyzöld" színe van. Holografikus hatás teszi a lakkot még különlegesebbé, na nem a szemkiverős fajtából, de nekem így is tetszik. Az állaga számomra tökéletes, könnyen kezelhető. Gyorsan szárad és teljes száradás után gumicukor illatot áraszt magából, vagy lehet, hogy csak én haluztam. :D Két réteges.








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Én imádoma CA lakkokat,és valóban cukorka illata van!Mindig elfelejtem felkenni őket,erős hiba.Pl. ez valami fantasztikusan szép zöld (alapból imádom a zöld lakkokat),sűrgősen a körmeimre kell pingálnom :)

    VálaszTörlés
  2. Vidám színe van :) Szeretem én is a CA lakkokat, különösen a winter holo lila és bordó lakkját, tavaly vettem őket, hát eléggé megcsappantak, a lilát újra kellene venni, odavagyok érte. Nyomdázni is szoktam velük.

    VálaszTörlés
  3. Nekem az egyik kedvenc márkán a CA, kiválló minőség nagyon jó áron. Ráadásul nagyon szép és extra színei vannak. Simán versenyezhet a PPvel vagy az ILNPvel. Ez is megvan szerencsére és most nagyon megkívántam, szóval ma zöld lesz a körmöm :)

    VálaszTörlés