LAKKTESZT | CND Vinylux - Nordic Lights + norvég minta

Tudjátok, hogy nem vagyok egy nagy "drága lakk" fan, bőven beérem én az olcsóbb, de jó minőségű lakkokkal is, vannak viszont olyan darabok, amikbe annyira beleszeretek, hogy néha úgy vagyok vele, hogy igenis megérdemlem, hogy egy-egy drágább és szebb lakk is helyet kapjon az én kis kollekciómban. Karácsonyi ajándéknak legutóbb megleptem magam a Nailland kínálatából pár lakkal és szert tettem egy kevésbé ismert, ám de nagyon jó minőségű lakkra is a CND Vinylux kínálatából.


 Bent CND Shellackokkal dolgozunk, amik ugye géllakkok és amikor megkaptuk a karácsonyi Aurora kollekciót, rögtön megtetszett az összes lakk közülük, de főleg a Nordic Lights nevű. Addig-addig nézegettem bent, míg rá nem beszéltem magam, hogy nekem bizony ő kell, csak a körömlakk változatban. Múlthéten vásárlás közben betértünk az egyik kedvenc fodrászkellékesembe, és amikor megláttam ezt a csodát is, rögtön tudtam, hogy ő bizony jön velem haza.
A Vinylux lakkok üvege szerintem nagyon praktikus, könnyű a tárolása, a kupakja matt, az ecsete hosszú és lapított, könnyű vele dolgozni. A Nordic Lights egy lila crelly finis, amiben pici holografikus glitterek és holo szilánkok úszkálnak. Mivel crelly jellegű, így 2-3 réteg szükséges a teljes fedéshez. Minél több réteget viszünk fel rá, annál sötétebb lesz, az én körmeimen három réteg van. Gyönyörű, szerintem simán vetekedik az indie márkák lakkjaival, árban meg körülbelül egyformák.









Készítettem egy kis díszítést is rá, ha már északi fények, akkor természetesen norvég minta és hópelyhek. :D Mindent akrillal festettem, amit videóra is vettem. Hát mit ne mondjak, elég nehéz úgy szabad kézzel festeni, hogy közben videózok, de majd belejövök. :D









Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Jó lett, szépek a minták :) Mostanában nagyon szeretem a sötétlila lakkokat.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a lakk és a manikűr is szuper lett, tegnap én is norvég mintát festettem meg. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó jaaj,ez orgazmikus *-* :D Nem elég,hogy a színe is fantasztikus,de a neve is nagyon imponál nekem :D Csodás lett ;)

    VálaszTörlés