Lakkteszt | Claire's - Ditsy

Ezer éve várakozik már ez a lakk a bemutatásra, és bár sokat gondolkoztam rajta, hogy írjak-e róla, az igen válasz nyert, mert glitteres is, pasztell is, tavaszias is, egy szóval maga a tökéletesség.


Nem tudom lehet-e még kapni, mivel ajándékba volt, de ha ráakadtok még, mindenképpen vegyétek meg. Én oda-vissza vagyok a glitteres lakkokért, ő is nagy kedvencem lett.
Nem sok Claire's lakkom van, így nagyon örültem neki. A Ditsy névre hallgat. Az átlátszó alapban sok sok pasztell árnyalatú zöld, barack, narancs, fehér és türkiz, különböző méretű hexagon és apró pici kör alakú glitterecske úszkál. És ami a legjobb, hogy mind matt! Imádom a matt glitteket! Felvitele kicsit nehézkes, de a megfelelő technikával megfelelő mennyiségű glittert fel tudunk vinni a körmeinkre. Én két rétegben használtam, főként pasztell színű alapokon, zöldön, kéken, sárgán, nudeon és feketén. Magában is simán el tudnám képzelni, bár kicsit sok réteg kéne belőle, de talán egyszer kipróbálom. ;)












Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, a gyűrűsujjadon tetszik a legjobban! *-*

    VálaszTörlés
  2. Elképesztően gyönyörű. *-* szerintem feketén a legtutibb :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanez a lakk van a körmeimen :D :D Én halványlila alapra kentem fel, és imádom!
    Egyébként világít a sötétben. Egy buli sötétjében mondjuk :D :D

    VálaszTörlés
  4. Micsoda glitterorgia! Nagyon sok színhez megy, jól áll!

    VálaszTörlés
  5. Jajj de aranyos kis lakkocska! :) A nude és kék alap a kedvencem.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis vidám lakk, és ezeken a színeken jól mutat, de nekem már kicsit sok. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon helyes kis lakk ez, nekem is megvan.

    VálaszTörlés