lakkteszt | Essence

Mára egy csodaszép, téli Essence lakk tesztjét hoztam nektek, amit Mesytől kaptam a Blog Karácsony keretein belül. :)


A Colour & Go családból származó 190-es Kiss me, freddy nevű lakk a legutóbbi szortimentfrissítés egyik darabja. Elég sokat szemeztem már vele, és a képzeletbeli kis kívánságlistámra is felkerült, így nagyon örültem, mikor megláttam a csomagocskámba. Tipikusan téli, csodaszép metál hatású kék lakk, amiben apró pici pelyhek és mikrocsillámok találhatóak. Két rétegben szépen fed, gyorsan szárad, viszont sajnos hamar megkopik a körmökön, lepattog, de hát ezt az Essence lakkoktól már megszokhattuk.. :( :) (majd a tavaszi szortimentfrissítésnél hátha...) Nekem nagyon tetszik, olyan jeges hatása van. :)









Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés: