NOTD | vizesmatricák

Az utóbbi időben a nyomdázáson és a glittereken kívül a vizes matricákra is nagyon rákaptam és vannak olyanok, amiket még nem is mutattam meg nektek itt a blogon. Gondoltam ezt most pótolom és ma több, egészen pontosan három ezzel a technikával készült manikűrt is mutatok nektek. :)











Born Pretty Store-on többféle vizes matricával találkozhattok, egész jó árakon, én csak ajánlani tudom. :) Rendeléshez pedig használjátok a kódom! ;)


Nektek melyik tetszik legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Az első és az utolsó tetszik! Nagyon szép manik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az első és az utolsó a kedvencem. <3

    VálaszTörlés
  3. Csak ismételni tudnám a felettem lévőket... :D Az első és az utolsó csúcs! De leginkább a legelső! Állati!:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép vizes matricák, az első és 3. manikűr a kedvenc :) Cuki a fejlécedben a pingvin :)

    VálaszTörlés
  5. Szépek a matricák, de bevallom, szerintem te ezeknél százszor szebbet tudsz festeni, méghozzá szabadkézzel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :$
      jobban szeretek is szabad kézzel, de időhiányában szeretem ezeket előkapni. :)

      Törlés
  6. Ahh... első! <3 Pedig, ha csak a matricát magában láttam volna, tuti még fintorogtam volna is. :D

    VálaszTörlés