NOTD | ősz

Az utolsó előtt őszi manikűrömhöz őszi glittereket használtam fel. Még ha jól emlékszem szeptember elején sok-sok új glitter jelent meg a Born Pretty Store kínálatában és ez a falevél alakú igazán felkeltette az érdeklődésemet. Nem haboztam sokat, rögtön meg is rendeltem, de még csak most kerül bemutatásra..


Az arany színűre esett a választásom, de ezen kívül még 11 színben rendelhető meg. Igazából kicsit csalódtam, mert a képek láttán azt hittem, hogy olyan glitterekről lesz szó, amiket a lakkokba is szoktak rakni, de mint a képeken is látszik, kicsit kiáll a körmöm felületéből, szóval akinek ívesebb a körme és zavarják a kiálló dolgok, az ne rendelje meg. Egyébként szép, egész jól használható, 4mm hosszúságú. Fekete és nude alapra próbáltam őket. INNEN tudjátok megrendelni ha esetleg megtetszett nektek. :)








Rendelésnél pedig használjátok a kuponkódom, ami 10% kedvezményben részesít titeket. :)


Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, főleg a bézzsel :) Nem akadnak bele a levél szélei mindenfelé? (mondjuk ha beletúrsz a hajadba)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de sajnos, bár én már hozzászoktam az ilyen dolgokhoz, de azért elég zavaró. :/

      Törlés
  2. Nagyon aranyosak ezek a levélkék. Kár, hogy ilyen merev és ennyire eláll a körömtől, engem tuti zavarna.

    VálaszTörlés
  3. Irtó jól néz ki, de azt hiszem engem is az zavarna, hogy nem simulna rá a körmömre. Pedig amúgy szívesen kipróbálnám én is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis aranyosak, de engem tuti az őrületbe kergetnének, mert nagyon íves a körmöm. :(

    VálaszTörlés