lakkteszt | Moyra

Ezer meg ezer éve nem volt lakkteszt a blogon, de az az igazság, hogy mostanában nem tettem szert semmi újdonságra, bár múltkor a bloggertaliról is haza hoztam pár új lakót és volt szerencsém az utóbbi időben 3 lakkot is nyerni. A mai alany is a nyereményem egyik darabja, amit Nerától kaptam, innen is nagyon szépen köszönöm neki. :)


A kis nyereménycsomagocskám többek között két Moyra lakkot is rejtett, amiket én választhattam ki. Az egyik választottam a Classic állandó kollekció 36-os lakkja, ami egy gyönyörű babarózsaszín darab. Oda meg vissza vagyok a rózsaszín árnyalatú lakkokért, ráadásul krémes is, így rögtön a szívembe lopta magát. Biztosan sokszor fogtok még vele találkozni. :)
A Moyra minőséget hozva 2 rétegben gyönyörűen fed, kicsit nekem sűrű volt az állaga, de ettől függetlenül könnyű a felvitele és gyorsan szárad. Ha valaki a tökéletes babarózsaszín lakkra vadászik, annak bátran merem ajánlani. :)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés: