karácsonyi nyereményjáték!

Nagyon régen, egészen pontosan 1 éve volt már nyereményjáték a blogon és mivel közeledik a karácsony, szeretném meglepni egy olvasómat egy kisebb nyereménycsomaggal. Egyébként érdemes lesz majd néznetek a blogot és a blog Facebook oldalát, ugyanis a közeljövőben több kisebb játékot is szeretnék majd indítani. :)
A csomag tartalma titok, a sorsolásnál persze megmutatom nektek, de annyit elárulok, hogy a körömlakk és körmös dolgok mindenképp lesznek benne. Mivel szeretném, ha még karácsony előtt odaérne a kis csomagocska, így december 17. délig jelentkezhettek a játékra. Sorsolás a következő napokban.
Nem is húzom hát tovább az időt.. :)



  A nyereményjáték alapfeltételei:
- legyél a blog nyilvános követője  
- kövess bloglovinon, ezt megteheted IDE kattintva
- írj véleményt a blogról, kedvenc bejegyzéseitek, mit szeretnétek látni, esetleg nem látni jövőre.

Plusz esélyek:  
- ha lájkolod a blog facebook oldalát  (+1)
- ha megosztod ezt a bejegyzést facebookon nyilvánosan (linket kérek!)  (+1)
- ha kirakod blogod oldalsávjába a képet visszamutató linkkel együtt (linket kérek!)  (+1)
- ha írsz a játékról egy bejegyzést (linket kérek!) (+1)
- ha bekövetsz instagramon (+1)
- ha megosztod a nyereményjáték képét instagramon (+1)


Összesen 9 esély szerezhető. Jelentkezéseket kommentben várom. :)

És ne feledjétek a jelentkezés határideje december 17.-e dél! Sorsolás a következő napokban!

Sok szerencsét mindenkinek! :)

Share this:

CONVERSATION

41 megjegyzés:

  1. Szuper ez a nyereményjáték, lassan nálam is indul a karácsonyi! :)
    Az a helyzet, hogy folyton ilyen eseményeknél döbbenek rá, hogy hiába olvasok rengeteg bologot, nem vagyok sok helyre feliratkozva. Szánom-bánom, pótoltam a hiányosságomat. A jövőben is szeretnék teszteket látni sminkről, lakkokról és akár tutorialokat is.
    Natehát követlek most már GFC-n (barking Blondie), Bloglovin'-on (barking Blondie), Facebook-on (Gáspár Klára); Instagramon (klaragaspar). Natehát akkor ez megjegyzéssel együtt elvileg 5 esély és nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen a nyereményjátékot:)
    Nagyon szeretem a blogodat , csodaszépeket alkotsz :) És a mostani dizájn nagyon tetszik :3
    Imádom !!
    Mazsola V. néven követlek itt.
    Mazsola Manikűrjei néven likeoltam a facebook oldalad.
    Megosztottam itt : https://www.facebook.com/mazsolavilag/posts/1558045351076057
    A nyereményjátékot megosztottam a blogom itt : mazsolavilag.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Juj úgy imádom a karácsonyi készülődést :) Szeretnék én is jelentkezni, hátha mellém áll a szerencse :)

    - Nikkii néven követlek GFC-n
    - Horváth Niki néven követlek bloglovinon
    -vélemény: szeretem a blogod, de szerintem ezt tudod is, mert sokszor dicsérem a munkáidat, mert nagyon ötletesek és kreatívak mindig :)

    Plusz esélyek:
    - A facebook oldalt Niki Horváth néven lájkoltam (+1)
    - Instagramon nikkii.95 néven követlek (+1)

    Köszönöm szépen a lehetőséget és további jó szerkesztést kívánok :)

    VálaszTörlés
  5. - norcsoo néven követem a blogot gfc-n
    - norcsoo néven követem a blogot bloglovinon
    - vélemény: Régóta követlek már, mert tetszik a munkásságod, mindig újdonsággal állsz elő manikűrök terén, sokszor merítek ötletet. Szívesen látnék tutorialokat a blogon. :)

    Plusz esélyek:
    - Nóri Korán és Nora's Diary néven is követem a fb oldalt (+1)
    - megosztottam a játékot:https://www.facebook.com/norassdiary/posts/841253532593733 (+1)
    - norcsoo_ néven követlek instagramon (+1)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjáékra! Én így imádom a blogod,ahogy van ;)
    a többi alapfeltétel teljesítve.
    pluszok:
    facebookon lájkoltalak Tóth Csilla néven.
    instagrammon követlek csilla882 néven.:)
    köszönöm a lehetőséget! :)
    email címem: csilla.noemi88@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)

    Imádom minden egyes alkotásod, mesterien festesz körmöt :D Köszönöm a lehetőséget! :)

    Itt Iluss♥ (Fiatalos blog) néven, bloglovinon és facebookon Ilona Sárga néven, instagramon fiatalos blog néven követlek. Megosztottam facebookon, és twitteren is! :)

    https://www.facebook.com/FiatalosBlog/posts/412326058922532

    https://twitter.com/FiatalosBlog/status/538352988092661760

    Köszi még egyszer! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönjük a játékot! :) Szeretem a blogodat, mert hihetetlen kreatív vagy, szívesen látnák még tőled ilyen "őrült" nail artokat, pl. amihez porcelán porból csinálsz 3D-s figurákat :)

    GFC-n és Bloglovinon is Glitterfinger Lexa néven követlek.

    Plusz esélyek:

    Blog oldalsáv: http://glitterfingersss.blogspot.hu/
    Instagram követés: glitterfingersss

    VálaszTörlés
  9. Szia! Köszönöm a lehetőséget! :)
    - A blog nyilvános követője vagyok Noémi Somogyi néven.
    - Blogovinon is követlek Noémii Somogyi néven.
    - Én nagyon oda vagyok az életképes posztokért, nagyon szeretem őket. Persze a manikűrjeidet is nagyon szeretem nézni. :)

    - A blog Facebook oldalát Noémii Somogyi néven lájkolom.
    - Megosztottam Facebook-on itt: https://www.facebook.com/noi1322/posts/881623555227241?pnref=story
    - Instagram-on is: http://instagram.com/p/v85rt-kNJm/?modal=true :)
    - Kitettem a blog oldalsávjába: http://noinails.blogspot.hu/
    - És instagram-on pedig noemisomogyi néven követlek. :)

    Még egyszer köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia ! :) Köszönöm a lehetőséget ! :)
    A blog nyilvános követője vagyok L. Timi névn
    Bloglovinon Lajkó Tímea néven követlek
    Facebbokot likeoltam Lajkó Tímea néven
    Instagramon pedig ltimi12 néven követlek
    Az, hogy milyen bejegyzéseket látnék tőled szívesen.... bármilyet :) A manikűrjeidet imádom, nagyon sokszor ezekből merítek ötleteket, de bármi mást is szívesen olvasok. :)

    Sok sikert mindenkinek !

    VálaszTörlés
  11. Én is jelentkeznék, hátha :)
    GFC-n Annamária Prépost néven követlek
    Bloglovinon szintén :)
    Én főként a manikűröket szeretem, örülnék néhány step-by-step vagy tutorial jellegű bejegyzésnek, ha találsz egy-egy bonyolultabb technikát :)

    + A blog FB oldalát Annamária Prépost néven követem
    + Az Instagramon pedig PAncsi79-ként

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    A blogot Fanni néven, Bloglovinon Nagy Mosoly Blog néven követlek.
    Step-by-step és nyomdázott manikűröket, illetve személyes bejegyzéseket szívesen látnék a blogodon :)

    + Instagrammon Nagymosolyblog néven követlek

    Köszi a játékot és a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  13. Én leginkább a körmös kihívásokat szeretem a blogodon, persze mindig jelentkezek is lelkesen aztán nincs igazán időm megcsinálni a manikat. :D

    Köszi a játékot, GFC-n és Bloglovin'-on is Yndre néven követlek.

    VálaszTörlés
  14. Azrail néven követlek itt, bloglovin-on és Facebookon is.
    azrailblog néven követlek instagramon
    megosztottam a játékot facebookon:
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=270274676429644&id=218419578281821

    És körmös kihívások legyenek jövőre is :)
    Köszönöm a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! Tetszik így is a blogod, de szeretnék látni még több smink és köröm tesztet, step-by-step lakkozást, tutorialt, új technikákat! :)
    GFC-n és Bloglovin'-on Zita Nagy néven követlek,
    Facebookon lájkoltalak Nagy Zita néven,
    Facebookon megosztottam: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10152422341131680?pnref=story
    Instagramon követlek fairyfelicita néven,

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Én nem olyan rég lettem feliratkozód, de eddig nagyon tetszik az, amit csinálsz, nagyon igényesen dolgozol és ízlésesek a manik! :)
    GFC-n Dóri (nail-maniacs) néven, és Bloglovinon Dóri Birtalan néven követem a blogod. A Facebookos oldalad is Dóri Birtalan névvel likeoltam. :)
    Kiraktam a blogom oldalsávjába a nyereményjáték képét: www.nail-maniacs.blogspot.hu

    Köszi szépen! :)

    VálaszTörlés
  17. Sziaa, szeretnék jelentkezni a játékra:)
    Petra Toldi néven követlek itt, bloglovinon és facebookon is.
    Kitettem a képet a blogomba: http://mynailsp.blogspot.hu/ és megosztottam a blogom facebook-os oldalán: https://www.facebook.com/MyNailsP
    Szeretem a blogod, mert imádok mindent, ami körmös dolgokról szól. A kedvenceim a kihívásos és a NOTD bejegyzéseid:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  18. Judy, Szöszmösz néven követlek!
    Köszi a lehetőséget!
    Bloglovin: angel14 néven.
    Szeretem a blogod, körmös bejegyzéseidet a legjobban, a személyes instagram-os képeket! Látnák szívesen még több, sok sok körmös bejegyzést, persze ahogy időd engedi és Diy ötletes bejegyzéseket vagy step by step bejegyzéseket.
    + esélyek:
    facebookon:Judit Törtei néven +1
    osztva facebookon: https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1577111065856781?pnref=story
    kiraktam a blogomra: http://judymuhely.blogspot.hu/
    instagramon követlek: szoszi805 néven :)
    osztottam instagram: http://instagram.com/p/v-wFwfyqxW/?ref=badge&modal=true
    bejegyzés: http://judymuhely.blogspot.hu/2014/11/manna-jateka.html

    VálaszTörlés
  19. Szia! :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Feliratkozott olvasód vagyok GFC-n és követlek Bloglovin-on Bokor Boglárka néven.
    Imádom a blogodat. Csodálatos manikat készítesz, és ha nincs ötletem,mindig hozzád kukkantok be, mert itt bőven van választék.
    Bokor Boglárka néven lájkoltam a fb oldalad, és meg is osztottam a játékot:
    ://www.facebook.com/bokorbogi93/posts/952192951475979?pnref=story.
    Követlek instagramon:bokorbogi93 néven és meg is osztottam a képet.

    VálaszTörlés
  20. Szívesen jelentkeztem volna én is, de sajnos nem élek bloglovinnal, így ez most kimarad nekem :(
    De azért a többieknek sok sikert! ^^
    És további jó blogolást!

    VálaszTörlés
  21. Szia,
    Patrícia Kutasi néven kövtelek GFC-n, Blogvin-on és FB-en.
    patriciakutasi1206@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek GFC-n és Bloglovinon.
    Facebookon szintén Fanni Kereki néven követlek.
    Instagramon fannikereki néven követlek.
    Minden körmös bejegyzésed nagyon tetszik, nem tudnék rosszat mondani! :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    - a NOTD és a lakkteszt bejegyzések a kedvenceim :)
    - Luca Nagy néven vagyok feliratkozva
    - Bloglovin-on Nagy Luca néven követlek
    - Facebook-on Luca in Makeupland-ként like-oltam az oldalad
    - kiraktam a játék képét a blogom oldalsávjába linkkel: lucainmakeupland.blogspot.hu
    - Instagramon @lucusnagy néven követlek
    Köszi a lehetőséget! :3

    VálaszTörlés
  24. Szia. Szeretnék jelentkezni.
    Andrea Pásztor néven vagyok a blogod követője
    Andi Pásztor néven bloglovinon és ugyan ezen a néven facebookon lájkoltam.
    Én még új követőd vagyok, nem rég bukkantam rá a blogodra, de nekem tetszik nem tudnék rosszat mondani, szeretek blogokat olvasni nagyon, tiéd se maradhat ki. :)
    instragram: @pasztor_andi
    megosztottam: https://www.facebook.com/andii.pasztor/posts/761242527263898?pnref=story
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  25. - legyél a blog nyilvános követője : IsaBella néven vagyok rendszeres olvasód
    - kövess bloglovinon: Gercuj Izabella néven
    - írj véleményt a blogról: Néha picit zavar, hogy csak annyit írsz, hogy teszt és márka, de nem a címből nem derül ki, a márka épp melyik lakkjáról olvashatunk. Ezt leszámítva amúgy nem jut semmi zavaró eszembe, szeretem az általad készített manikűröket, kihívásokat, de ezt te is tudod. ;)

    Plusz esélyek:
    - ha lájkolod a blog facebook oldalát (+1): Gercuj Izabella néven
    - ha megosztod ezt a bejegyzést facebookon nyilvánosan (linket kérek!) (+1) https://www.facebook.com/vaniliamamor/posts/701653879902820
    - ha kirakod blogod oldalsávjába a képet visszamutató linkkel együtt (linket kérek!) (+1) http://vaniliamamor.blogspot.ro
    - ha bekövetsz instagramon (+1): vaniliamamor_bella néven követlek

    VálaszTörlés
  26. Imádom a blogodat, mindennap olvasom! :)
    Itt Ildi B-S néven követlek, bloglovinon szintén ezen a néven, facebookon Ildikó Bényei-Susán néven lájkoltalak.
    Tutorialokat szívesen látnék, illetve, a manik végén egy "csoportképet", hogy milyen lakkokat használtál. :)
    Köszönjük a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  27. Sziaa 
    Szeretnék jelentkezni a játékra 
    Blogon: Dalma ( : néven követlek!
    Bloglovinon pedig Dalma Sánta néven
    Nekem nagyon tetszenek a manikürös bejegyzéseid,az én manikürőzésem vége álltalában egy nagy paca vagy egy szin,amibe sikeresen belenyúlok :D Amúgy meg ezek a pingvinek nagyooon aranyosak 
    Facebookon Dalma Sánta néven lájkoltam az oldalt (+1)
    Instagramon pedig @daalmus néven követlek (+1)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia! Köszi szépen a játékot!! :)
    követlek Liza Magyar néven GFC-n, Bloglovinon
    szerintem így jó a blogod, ahogy van :) :) nm kell semmit változtatni! persze a manikűrök a kedvenceim, de a személyes bejegyzéseket is szeretem :)
    Facebookon lájkollak Liza Magyar néven
    Megosztottam: https://www.facebook.com/lizalakkjai/posts/736486163109267
    kitettem a blogomra: http://lizalakkja.blogspot.hu/
    instagramon követlek lizalakkjai néven

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  29. Sziia! Én is jelentkeznék :)

    - követlen GFC-n réka kerekes néven
    - követlek bloglovinon Kerekes Réka néven
    - imádom a blogod, gyönyörűszép ötletes manikat készítesz, jövőre is innen szeretnék ötletet gyűjteni :)

    Plusz esélyek:
    - lájkoltam a blog facebook oldalát Kerekes Krisztina Réka néven (+1)
    - kiraktam a blogom oldalsávjába a képet visszamutató linkkel együtt : http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/ (+1)

    Köszi a lehetőséget, puszi :)

    VálaszTörlés
  30. Szia:)

    - Dream néven követlek GFC-n
    - Dream néven követlek bloglovinon
    - Vélemény: szeretem a blogod úhy ahogy van mert nagyon szépeket alkotsz :)


    Köszönöm szépen a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Niki Strawberrykiss néven követlek GFC-n.
    Csipai Nikoletta néven követlek Bloglovin-on.
    Tetszik a blog, bár mostanság sajna keveset jártam fel. De imádom a manijaid, általában mindig ámulok, nagyon ritka, mikor nem fog meg egy lakkozásod. :$ Szeretem a kreatívságod és a kézügyességed. :))

    Plusz esélyek:
    FB-on Csipai Nikoletta néven követlek.
    Osztottam is: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/1014816305211454
    Blog oldalsávjába kitettem: http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/

    Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  32. Detti néven vagyok a blog követője.
    Bloglovinon Bernadett Detti Darai néven követlek.
    Minden körmös bejegyzést szeretek a blogon azok maradjanak ilyen sűrűek mint most. Rosszat nem tudok mondani a blogodról, nagyon szeretem :)
    Facebookon Bernadett Detti Darai néven követlek.
    Instagramon dettidarai néven követlek.
    Megosztottam a bejegyzést facebookon.
    link: https://www.facebook.com/bernadettdetti.darai/posts/619611984827937
    Kitettem a blog oldalsávjába nyereményjáték képét
    link: https://testverkodex.blogspot.com/b/layout-preview?token=ynNoKkoBAAA.WQU96gmaUiktYdqQjYYhRA.cbmJvGR2hwNhkuO5ZpVguA

    Köszönöm a lehetőságet :)
    Sok sikert mindenkinek! Puszi Detti :)

    VálaszTörlés
  33. szia. szeretnék jelentkezni:)

    követlek itt, Ibolya Janko néven
    ,követlek fb-n, szintén evvel a névvel.
    Bloglobvinen is :) ( Neon Rider)..

    Imádok feltöltődni a körmös posztjaid alaatt:)

    Csak igy tovább csajszi:)

    VálaszTörlés
  34. Szia! :)
    Köszi a lehetőséget a nyereményjátékra, szeretnék jelentkezni.
    Itt Bius Sz néven követlek, bloglovinon Bius Szi-Pál néven.
    Az összes körmös bejegyzést imádom, hihetetlen, milyen gyönyörű manikűröket készítesz. :)
    A facebook oldaladat lájkoltam Bius Szi-Pál néven.
    Megosztottam facebookon: https://www.facebook.com/szipalbius/posts/10202990645839558?pnref=story
    Kiraktam a blogom oldalsávjába a nyereményjáték képét és linkjét: http://koromfesteszet-szbius.blogspot.hu/
    Instagramon @biuuuus néven követlek.

    Köszi még egyszer a lehetőséget! :)

    Bius

    VálaszTörlés
  35. szia jelentkezni szeretnék:)
    gfc: clau (claudia román)
    bloglovin: claudia román
    facebook: claudia román
    nagyon tetszik a blogod, remélem még sokáig olvashatom :)

    VálaszTörlés
  36. Szia:)

    gfc: Athina Berényi
    Bloglovin: Atino
    Facebook: Berényi Athina
    Instagram: @sunflowet
    Megosztás: https://www.facebook.com/athina.berenyi/posts/766559640046270?pnref=story

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    GFC és Bloglovin: Nita
    Facebook: Ferencz Anita
    Instagram: @nitagalaxis

    Vélemény: Lassan egy éve követem a blogod, nagyon szeretem. :) Amiből szívesen olvasnék többet, azok a step by step bejegyzések, jó lenne látni, hogyan alkotod meg a manikűröket.

    És köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  38. Szia! :)
    Kis Anna néven követlek itt.
    annakis néven követlek bloglovinon.
    Nagyon tetszik a blogod, mivel én is imádom a pingvineket, és természetesen a körömlakkokat is :) A lakkteszteket szeretem a legjobban olvasni, mert így jobban el tudom dönteni, hogy megéri-e megvennem :) És a saját képeidet is szeretem :)
    Plusz esély:
    Instagram nevem: kisanna1121
    Anna Kis néven lájkoltam a facebook oldalt :)

    VálaszTörlés
  39. Na szép, most vettem észre, hogy csak megosztottam a nyereményjátékot, itt: http://mymoment24.blogspot.hu/
    de ha nem jelentkezem, akkor sosem fogok nyerni :D
    T.Andi néven követlek GFC-n, bloglovinon,
    Instagramon: mymomentnails,
    Facebookon Tatár Andi.
    Nagyon tetszenek a manikűrös posztok, egyre szebbek az alkotásaid :)

    VálaszTörlés
  40. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    rone2122 néven követlek GFC-n
    - Schmidt Renáta néven követlek bloglovinon
    -vélemény: szeretem a blogod, mert nagyon kreatív vagy!
    Kalotáné Schmidt Renáta néven lájkoltam a facebook oldalad.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  41. Szeretnék én is jelentkezni a játékra!
    gfc: Kriszti
    bloglovin: Krisztina
    Azért szeretek visszajárni a blogodra, mert szép és igényes, a kinézet és a képek is! Én legjobban a manikűrös bejegyzéseket szeretem! :)

    VálaszTörlés