lakkteszt | Jollie France

Egy olyan márka lakkját hoztam nektek, amiről nem nagyon lehet olvasni a blogokon, pedig elég régóta a piacon van már és mindenki számára elérhető, akár 100-as és fodrászkellékes boltokban is. Ez pedig nem más, mint a Jollie France.



Emlékszem még a legelső lakkjaim is ebből a márkából voltak és már akkor nagyon megszerettem őket, habár átlagos színek találhatóak a kínálatban. 400-500 ft körül kaphatóak, ezért cserébe 12 ml lakkot kapunk. Én az üvegét és az ecsetét is nagyon szeretem. 
A mostani lakk a 42-es számot viseli. Krémes állagú, gyönyörű púderrózsaszín színe van, egyszerűen oda vagyok érte. Igaz csak három rétegben fed tökéletesen, de ennek ellenére elég gyorsan és szép fényesre szárad.







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Nem hallottam soha sem erröl a körömlakkról, de nagyon szeretem a kellemes árnyalatát.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tuti! Mostanában nem mertem kipróbálni az egyszínű lakkokat ebből a márkából.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is volt ilyen márkájú lakk az első lakkjaim között. Egy lilás tónusú középkék lakk volt és nagyon-nagyon imádtam! :)
    Ez az árnyalat is nagyon szép és szerintem a drágább márkák se nagyon tudnak ebből a színből kétréteges árnyalatot produkálni...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kellemes színe van ennek a lakknak. Tavasszal egyik kedvencem lenne. :)

    VálaszTörlés