augusztusi körömkihívás - 2. Párizs

Repülünk tovább a kis nyári város látogatásunkkal, a következő helyszín Párizs, a divat és a szerelem városa. Már az elejétől kezdve tudtam milyen manit is szeretnék alkotni, szerintem teljesen passzol a városhoz. :)



Alapnak az év színét és a legfelkapottabb lakkfajtát használtam a Moyra Sugar Sand 867 Cinema személyében. Minden körmöm kapott egy kis csipkemintát és a csipkékbe különböző sziluetteket rajzoltam. A nagyujjamon egy kutyás vizes matricát láthattok, erről a matrica ívről lesz még majd egy későbbi bejegyzésben szó. A többi körmömre az Eiffel torony sziluettje (bár nem felismerhető, kicsit elrontottam szépen szólva....), egy cipő, egy ruha és egy masni került fel akrilfesték segítségével. Röviden mindent összetömörítettem a körmömre, ami Párizs. ;)





Nektek hogy tetszik, jártatok már Párizsban? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés: