lakkteszt | Moyra

A tavasz első napjára ismét egy Moyra lakkot hoztam nektek, mégpedig a Holographic kollekció 251-es lakkját. Remélem nem unjátok még, hogy a csapból is ez folyik... 
Alapvetően én nem vagyok annyira oda a holo lakkokért, viszont mivel mostanában annyian áradoznak róla, muszáj voltam én is beszerezni egyet belőlük és hát nem is azt mondom, hogy hú na mostantól oda-vissza vagyok értük, de azért elviselem magamon és mostanában pl azon agyalok, hogy milyen díszítések illenének hozzá. :)


A 251-es az ezüst színű lakk a kollekcióból, ez az a szín, ami szerintem sok mindenhez megy, azért is esett erre a választásom. Az új Moyra lakkok ecsete lapított, de erről már írtam korábban, nekem nagyon tetszik, nagyon szeretek vele dolgozni. Már két rétegben tökéletesen fed, viszont vigyáznunk kell a rétegek között és teljes száradásig várnunk, mert ha ezt nem tesszük meg a következő réteg könnyen felszedheti az elsőt és foltos lesz a lakkozás. Viszont amiért ez nem zavar, az az, hogy gyorsan szárad a lakk. Persze a fényképezésnél pont szürke időnk volt, a nap sem sütött meg semmi, de így legalább meg tudom nektek mutatni azt, hogy napfény nélkül hogy is néz ki a lakk. A benti vakus képeknél (utolsó 2) csillan meg igazán a holo hatás. :)








Nektek hogy tetszik? Megvan valamelyik lakk a kollekcióból? :)

Share this:

CONVERSATION

13 megjegyzés:

  1. Szerintem káprázatosan szép és nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás! Én odavagyok a holo hatásért :)

    VálaszTörlés
  3. Irgalmatlanul jól sikerült ez a kiadás! :) A szürkét csak azért nem vettem meg, mert már van egy ilyenem a Color club-tól, de ez is épp olyan jónak tűnik. :)

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó képen teljesen úgy néz ki, mintha fólia lenne a körmödön :O Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Imádom őket, pont ez van a körmömön :P

    VálaszTörlés
  6. Napfényben nagyon szép :) Én kivételesen kihagyom ezt a kollekciót, mert vannak más lakkok amiket jobban szeretnék :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a lakk, nekem a rózsaszín van meg, de ez is gyönyörű <3

    VálaszTörlés
  8. Én megrendeltem már az egész kollekciót :) Eddig csak a kéket próbáltam ugyan, de imádtam, alig írtam rávenni magam, hogy lemossam :)

    VálaszTörlés
  9. Megvettem mindet, mert nem tudtam választani. :D

    VálaszTörlés
  10. Mind tetszik a kollekcióból, lehet, majd veszek belőle :)

    VálaszTörlés