52 hetes körömkihívás - 46. hét: tutorial inspirálta köröm

Az 52 hetes körömkihívás 46. témája a tutorial inspirálta körmök. Most nem csicsáztam túl, egy nagyon könnyen elkészíthető manit csináltam, mégpedig a következő kép alapján:



Az elkészítése egyébként szerintem abszolút nem igényel semmilyen kézügyességet. Vágjunk pici háromszögeket alufóliából. Felvisszük a szabadon választott alapszínt, várhatunk teljes száradásig, de szerintem nem muszáj, a még meg nem száradt körömlakkra is "ráragaszthatjuk" az alufólia darabkákat. Ha megvártuk míg teljesen megszárad, akkor átlátszó lakk segítségével vigyük fel az alufóliát. Egy fültisztító segítségével simítsuk rá szépen a körmünkre, hogy ne legyen gyűrött, a végét pedig levághatjuk, vagy lereszelhetjük.
Egyébként sajnos nem tartós mani, hiába fixáltam fedőlakkal, az alufólia már 1 nap múlva szakadt sajnos. :/
Én alapnak a Lora gyönyörű kék lakkját használtam. Szerintem jó ez a kék-ezüst kombó, olyan karácsonyi hangulatú. :3









Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés: