E-bay-es szerzemények VIII.

Nagyon régen volt már ilyen bejegyzés, rég rendeltem e-bayről, most egyenlőre semmi körmös dologra nincs szükségem, majd karácsonyra. ;)
Most egy táskát szeretnék nektek megmutatni, amire már nyár óta fáj a fogam. Szerelem volt első látásra és végre le is jutottam odáig, hogy megrendeljem.
Linket sajnos már nem tudok adni, mert elavult, de a "lace handbag" kulcsszóval szerintem rögtön rátaláltok. Mikor én rendeltem 3000 ft körül mozgott az ára. 
Amin meglepődtem, hogy pontosan 2 (!) hét alatt ért ide, nagyon örültem neki, mert későbbre vártam. :)
3 féle színben, feketében, fehérben és krémszínűben lehet kapni, nekem az utolsóra esett a választásom, már csak azért is, mert arany színű a cipzár rajta. Nem szeretem az aranyat, a feketén meg a fehéren feltűnő is szerintem, ezen a színen pedig valami csodás. A csipkés borítást pedig imádom! A mérete is megfelelő. :)




















Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

12 megjegyzés:

  1. Ez a táska valami gyönyörűűű, rá is keresek rögtön :)

    VálaszTörlés
  2. készvagyok *-* gyönyörű kis tatyó

    VálaszTörlés
  3. jaj olyan szép. én is nézegetem régóta, le tudnád nekem mérni kb hányszor hány centis? vagy inkább úgy kérdezem, hogy belefér e egy fél literes ásványvíz/A4-es füzet/a5-ös füzet?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elvileg 35 * 24 * 13cm, egy A/4-es füzet és a fél literes ásványvíz pont elfér benne. :)

      Törlés
  4. nagyon szép táska!!! csodálatos!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! :) Használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  6. Ajj ezzel a táskával mióta szemezgetek én is *-* csak egy e-bayes táskával már pórul jártam, így azt nem merek rendelni :c eladót azt tudnál linkelni esetleg? :) Használd egészséggel!

    VálaszTörlés