52 hetes körömkihívás - 43. metál

Számomra hihetetlen, hogy már csak -ezen kívül- 9 téma van hátra az 52 hetes körömkihívásból, nagyon gyorsan telnek a hetek. A heti téma a metál körmök. Mivel mostanában nagyon sokszor használok díszítőcsíkot, így nem volt kérdés, hogy ehhez a manihoz is segítségül fogom hívni. Lehet, hogy már unjátok, de ígérem, a közeljövőben nem fogok több ilyesmi manit csinálni. :)
Szerencsére sok metálos, fényes lakkom van, (lehet egyszer majd hozok nektek posztot róluk), így volt miből választanom. Alapnak a Butterfly 196-os lila lakkját választottam, amire a díszítőcsíkokat ragasztottam, majd 1 réteg Essence Colour & Go - 43 Where is the party? lakk következett, végül egy picit vártam (sajnos nem eleget) és leszedtem a díszítőcsíkokat. Nem lett a legszebb, viszont nem volt időm újra csinálni, valamint a fényviszonyok sem voltak a legjobbak, szóval bocsánat a képekért, nem igazán tudtam visszaadni a maninak a "szépségét". :$













Ti szeretitek a metál lakkokat? :)


Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Ha nem vársz ésgyorsan lehúzod a csíkokat mielőtt a körömlakk megszárad, akkor nem lesz tépett a széle és nem gyűri meg mellette a lakkot. Legalábbis én a gyors lehúzás mellett voksolok, próbáltam sokféleképp, de úgy lett az összes közül a legszebb az eredmény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is úgy lett a legjobb, csak most még az alap se 100%-ig száradt meg, ennek a lakknak meg olyan állaga volt, hogy szerintem mind1, mikor húzom le, úgyis tépett lett volna a széle. majd legközelebb. egyébként köszi a tippet. :D

      Törlés
  2. nagyon tetszik ez a mani, még ha a díszítőcsíkok miatt nem húztad le olyan gyorsan.

    VálaszTörlés
  3. elvileg igen,így kell csinálni. mármint nem kell sokat várni vele,felkened és lehúzod. így lesz a legtutibb a csík.

    VálaszTörlés
  4. Szép lett. :) Szerintem is inkább többet vártál, mint kellett volna. Nekem is akkor csinálja ezt. :S

    VálaszTörlés