lakkteszt. astor.

Ma egy lakk tesztjével készültem nektek, mégpedig az Astor 004-es Deliciousy Violet nevű lakkjával, amit Elíz meglepetés nyereményjátékán nyertem.


Fáradt lila árnyalatú, tele aprócska ezüst csillámokkal, amik csak fényben látszanak. Krémes állagú lakk, gyorsan szárad ami pozitív. Viszont van egy nagy negatívuma. Hiába van megszáradva teljesen az első réteg lakk, amint rákenjük a másodikat, az felszedi az elsőt és így foltos lesz. Éppen ezért 3 rétegre van szükség a tökéletes fedéshez. 





Nektek hogy tetszik? :)

Ne felejtsétek a nyári körömkihívást! ;)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Hmm, így elsőre egy levendulamező jutott az eszembe! :D tetszetős! :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem eléggé tetszik, hogy kicsit ilyen szürkés beütése van :]

    VálaszTörlés
  3. Az ilyen színeket én is „fáradt”-nak hívom, gyönyörű <3

    VálaszTörlés
  4. Nekem valamiért nem tetszik ez a lakk, ránézek és egy agyon mosott, kopott piszkos lila felső jut eszembe róla :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép színe van! Van két hasonló színű lakkom nekem is! Imádom őket!
    Egyszer megmutatod , hogy milyenek a körmeid festék nélkül? Nem muszáj , csak kíváncsi vagyok a körmöd formájára! :)
    A lakk nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. De szép színe van! Pont ezt nézegettem a múltkor,de végül nem vettem meg. Viszont lehet adok neki egy próbát!
    Ésésés díjat kaptál tőlem:
    http://zizz05.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dij.html

    VálaszTörlés