manikűrvadász I.

Már sok blogon olvashattátok, hogy január körül hirdetett IsaBella egy játékféleséget, aminek a manikűrvadász nevet adta. A felhívást és a leírást elolvashatjátok ITT
A manikűrvadász lényege, hogy mindegyik jelentkezett bloggerinához Izabella kisorsolt egy másik bloggerinát, akinek a blogjáról el kell készítenie egy-egy manit. A sorsolást megnézhetitek ITT.
Én Nóra blogját kaptam, akinek a sellős körmét valósítottam meg újra. Igazából ez nekem egy kihívás is volt, ugyanis én mint az láthatjátok, nem nagyon bírok szép, egyszerű manikat csinálni, általában valami bonyolultabb mintákat választok, viszont Nórának nagyon szép visszafogott körmei szoktak lenni. :)

Nóra eredeti manikűrje:

Az én körmeim:

 A képek sajnos nem adják vissza, milyen is valójában. Nagyon hiányzik már a napsütés. :( Hátha hétvégén kisüt és le tudom kapni napfényben is.
Alapnak az Aden 51-es Turquoise lakkját vittem fel 2 rétegben, majd ebbe nyomkodtam türkiz hatszögű glittereket, majd ezeket átkentem az Essence 10-es Glorious Aquarius topperével.




Remélem még lesz több fordulója a manikűrvadásznak, mert nagyon élveztem a keresgélést és az elkészítést. :)
Nos lányok kinek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. aww,nagyon szép lett *-* és mennyivel jobban mutat,mint az én kis rövid körmeimen :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :))
      bevallom a tiéd jobban tetszik, szerintem ez a mani jobban áll a rövid körmökön. :))

      Törlés
  2. Annyira szép ez a türkiz lakk! =) Az ilyen csillámos manikűröket még napsütésben is nehéz jól elkapni. =) Szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Jajj de szép az egész, meg maga a lakk is :]

    VálaszTörlés