lakkteszt. aden.

Az első időzített bejegyzésem. Mikor ezt olvassátok, én valószínűleg még röpimeccsen leszek. Vagy már úton hazafelé. Kitudja.. :D
 
Ma ismét egy Aden lakkot szeretnék nektek bemutatni. Igazából ezt anya kapta karácsonyra, én csak teszteltem. :$

Száma a 05-ös, utána néztem, elvileg az Angel a neve, de nem vagyok benne biztos, ha valaki ráísmert, nyugodtam kijavíthat. A színét nem igazán tudnám behatárolni. Talán kicsit törtfehéres, néha inkább rózsaszínes, tele van mikrocsillámokkal. A tökéletes fedéshez két réteghez volt szükségem.






 

Igazából én nem nagyon vagyok oda az ilyen úgymondd "natúr" színű lakkokért, valamiért a sötétebbeket részesítem előnyben. :)

Ti szeretitek a világos lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Szerintem szép színe van, és ritkán találni olyan világos lakkot, amelyiknek elég két réteg. Néha nálam jöhet a natúr lakkozás, de általában a színesekért vagyok oda :-)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretem az ilyen nude-bézs lakkokat is, és ez valami gyönyörű! :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kellemes színe van. =) De agamon én is jobban szeretem a sötétebb, élénkebb színeket. =)

    VálaszTörlés
  4. Szeretem őket és ez is tetszik, szép :)

    VálaszTörlés