E-bayes szerzemények II.

A mai és a keddi nap folyamán kézhez kaptam az E-bay-es rendeléseim másik felét, tehát 2 csomagocskát. Ezeket már nagyon nagyon vártam. *-*


A mai csomag tartalma:
12 színű plüsspor. *-* 

Nagyon nagyon tetszenek az ilyen körmök, így gondoltam én is kipróbálom. A sötét rózsaszín a kedvencem. :) Kb 860 Ft-ba került.



A keddi csomag tartalma pedig 50 féle gyümölcsös és 36 féle sütis gumirudacska. 5 cm hosszúak, nagyon könnyű őket snicerrel vágni. Kb 1200 Ft-ba került, ami azt jelenti, hogy egy darabot kb 14 forintért vettem.




Alig várom, hogy kipróbálhassam őket, főleg a plüssport. De mivel tegnap csináltam a körmeimet, ezért kicsit még várnom kell. :/ :D

Ti próbáltátok már a plüssös körmöket, esetleg van ilyen gumirudatok? :)

Share this:

CONVERSATION

11 megjegyzés:

  1. Cuki minden, nekem nincs egyik sem :)

    VálaszTörlés

  2. A plüssporra nagyon kíváncsi vagyok, épp pár napja nézegettem én is eBey-en :)

    VálaszTörlés
  3. Ilyen Fimo gumi ruadaim nekem is vannak, de eddig csak egyszer próbáltam őket a körmömre felszerelni, de nem nagyon akart sikerülni, mert túl vastagok lettek a szeletek, és így nagyon elálltak a körömtől. :S Na de majd még próbálkozok...
    Én ma kaptam egy E-bayes csomagot kézhez, remélem a többi is jön majd. :D

    VálaszTörlés
  4. Tudom, buta kérdés, de ezek a cuki kis gyümis-sütis rudak mire valók? :)

    VálaszTörlés
  5. Thimmyke, majd muti őket. :)

    Ági a plüsspor ilyen kis szöszmöszökből áll. ilyen cuki körmöket lehet vele csinálni:
    http://2.bp.blogspot.com/-TiMRnvF-dck/UJkoCVyLslI/AAAAAAAAGvE/wOHf2TmktMQ/s1600/%281%29.jpg

    Csincsi, a gumirudakat fel kell szeletelni szép vékony karikákra és rá lehet rakni a körmökre. :)

    VálaszTörlés
  6. Hát, most csak Janice-módra tudok felkiáltani: Atttyaúúúúristen, mennyi gyönyörűség!

    (aki nem ismeri, annak jelzem, hogy a Jóbarátok legidegesítőbb szereplőjére utaltam :-))

    VálaszTörlés
  7. De jók! Kíváncsi leszek hogyan teljesítenek! :)))
    Még nincs, de szeretnék majd én is beszerezni. :)))

    VálaszTörlés
  8. Juj a plüsspor! gyönyörűek, linket kérhetnék? :) köszi :)

    VálaszTörlés
  9. A plüsspor érdekel, fimo gumirudas körmeim már voltak. :)

    VálaszTörlés
  10. Monika itt a link:
    http://www.ebay.co.uk/itm/12-Color-Velvet-Flocking-Powder-Set-Nail-Art-Decoration-Polish-Tips-Manicure-B52-/370693814045?pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item564f12b71d

    VálaszTörlés