24 napos karácsonyi körömkihívás - 14. nap piros-zöld.

Ma a piros és a zöld szín került a középpontba.
Igazából a mai körömmel nem vagyok megelégedve. Próbálkoztam water marble technikával és stringy technikával is, de nem igazán jött össze. Szerettem volna valami tényleg különlegeset kihozni ebből a két színből, de egyszerűen ötletem sem volt. Alkotói válságba kerültem. :DD
Szóval maradtam egy egyszerű piros-zöld csíkos manikűrnél.




Remélem holnapra kiküszöbölöm ezt és valami tényleg szépet fogok tudni nektek hozni. Egyébként holnap a mikulásvirág lesz a téma, már most töröm a kis buksimat hogy hogyan is tudnám szépen megcsinálni. :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek így együtt, de az a piros magában is gyönyörű:]

    VálaszTörlés
  2. jajj, ettől most tényleg olyan karácsonyi hangulatom lett! :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos kis csíkoska. :) Felakasztanám a fára. :P :D

    VálaszTörlés